Clarence US (2014) s03e15 Episode Script

Clarence Loves Shoopy

1 [Remote clicks] [Upbeat music plays] I don't care what you say! I'm gonna do what I want all day! I'm the king of the world! I'm the king of the world! I'm the king of the world! I'm the king of the world! I'm the king of the world! I'm the king of the world! [Music] All right, Camden, dare or die? - Um d-die? - He dies! - Die! - Ow, ow! [Laughter] How about you, Clarence? Dare or die? How's about dare, please.
- He chose dare! - Ooh.
- Hmm.
- Make him eat the fuzzy bugs again! Don't forget, Clarence has a mild pollen allergy.
- Come on, give it back.
- Hey, no running! [Grunts] [Chuckles] I dare you to steal one of Miss Shoop's beans! - That's scary! - Oh, heh, easy! Yeah, he's dead.
[Growls] Hey, put that ball down! Okay, I just gotta take one bean.
Um, Ms.
Shoop? No, no, no, no, no.
Hey, Ms.
Shoop.
You look really handsome today.
May I please have some beans? "Why, thank you, Clarence.
You can have all the beans you want.
" Thanks, Ms.
Shoop.
Hmm? Shh.
[Whispers] I'm hiding.
[Buzzes] Clarence: Just gotta wait for the right moment.
- Get it get out of there! - [Gasps] Now! [Screams] - You look really handsome today? - Clarence, get away from me! [Laughter] She almost blew her lid.
Yeah, you get a free pass on that one.
[Laughs] But I I still get that, yeah! Jeff, do you think Miss Shoop has any friends? Well, of course not.
Miss Shoop is a terrible person.
She's an awful, awful, awful, awful, awful person.
Yeah.
Shoop's no good.
- All right, Belson.
Dare or die? - Um Meh.
Hey, my game! Ow, ow! Stop it! Oh! Clarence: Aw, poor little thing.
You're just a lonely little Shoop, aren't you.
[Clicks tongue] So lonely in your lonely car - Clarence, what are you doing! - Oh, uh Uh, nothing.
[Tires squeal] [Grunting] Bring the beat back, That's the beat I wanna hear When I get home I take off my shoes Whoa! [Grunting to music] [Tires squeal] Feet on the floor it's my slippers [Grunts] Reporter: And in an ironic twist, a fire truck caught on fire today in downtown Aberdale.
[Laughs] Huh? Oh, what? Out of beans? Need more beans.
Oh, poor Shoopy.
You gotta get some seat buddies! Hmm.
[Doorbell rings] Huh? - What do you want?! - Uh, hi, Miss Shoop.
Can I come to your party the one that you're having - now? - What? What?! No party! Go away! Wait, Miss Shoop, I can sit on the couch with you! Hmm.
[Grunts] Ow, ow, ow, ow, ow, ow! - Ow! - Wha Clarence, keep it down! Ow, ow, ow, ow, ow, ow! [Growls] You gotta get those prickers out before you get infected! That's my advice.
[Lock clicks] Hmm.
[Chuckles] Feels all tingly.
Ow! [Sighs] You can use the downstairs bathroom.
Five minutes.
Whoa! What's this room for? Hmm? What? I don't use this room, come on.
And take off your shoes! Whoa, your house is so clean, Miss Shoop! [Music] [Grumbling] [Gasps] Miss Shoop, I didn't know you were in the Navy.
That's not me, just ugh! That doesn't concern you.
Just keep going! [Gasps] Whoa.
- Clarence, what are you doing?! - Ah! I'll get ya a fresh towel.
Clarence, are you done? You need to get out of my house.
[Knocks] What? What?! [Clanging] - Hmm? - There! Now doesn't that brighten up this boring old room? What?! G-Get Get rid of that! I don't want anything in this room! It's time for you to leave.
You know, I bet you'd like to make some buddies, huh? I don't wanna make friends, Clarence.
[Gasps] But you can't just not be friends with anybody.
- Ha you know Belson? - Get out before I call your parents.
What about me? You can be my friend! - Why are you still here?! - Uh [Growling] [Dramatic music] [Screams] Clarence! [Panting] [Panting] [Clang] Huh? Oh.
[Growling] [Sniffing] Huh? [Gasps] [Growls] Huh? Clarence, get away from there! [Clarence screams] [Grunts] Clarence! [Growls] Hmm.
[Gasps] Wow! [Grunting] - Oh, uh, Clarence, hon, let me do that.
- Okay.
Mmm.
Oh, my! [Coughs] Mom, these beans [Gulps] are so good.
Where did you get this can? - Miss Shoop made them! - Whaaat?! Mmm.
Wow! These are great! We gotta tell everybody about these beans.
An escaped lion is wreaking havoc on a local neighborhood.
[Laughs] Dumb lion.
Miss Shoop, I ate your beans! The heck! Clarence, get off my property.
We're gonna need a lot more for the party.
Can 32B? What'd you think? Too spicy? Nah, they were pretty much great.
- Nothing beats Shoop's beans.
- I did add ketchup though.
- What, ketchup?! - Yeah, I know, right? And so, I invited all your new friends to try your beans! This is the last straw! - You have to make all of us beans! - No! Miss Shoop, wait! Your beans, they changed my life! Think of all the other lives they can change! [Sighs] The beans they need a home [Music] - a mouth home.
- No! Lousy freeloaders! [Growls] [Undistinct chatter] Okay, hi! Um, I know everyone is really looking forward to some beans, and I just want to say thank you! - Well, we aren't going to be getting any.
- And, uh Oh, no all her friends! No, wait! They're coming right out in, um 10 minutes, I think.
I'd never give you up to those bottom-feeding jackals.
It's our time now.
Mwah! [Intense classical music plays] Mmm! [Laughs] This is the best batch yet! Huh? Jim! [Growls] Huh? Huh?! All right! We got anything to throw in here? Ready to party?! Beans, yay! - Whoa! - Who let you in here?! [Crying] Oh, you're gonna love Miss Shoop.
She's so cool.
[Inhales] Clarence! All right, everyone get off this property! [Growls] Right now! [Screaming] [Engines starting] [Screaming continues] Clarence! You're banned from my house and this block! But Jeff lives on this block! - Your friendship with Jeff is over! - All right.
I'm sorry about your house.
[Music] I just wanted to help you make some friends.
[Sighs] - You see this bean, Clarence? - Yes.
Well, I grew this bean myself.
It was created by the greatest bean-maker ever known me.
I love me.
People mess up the beans, Clarence.
All I need is beans and me.
Wow.
That's kind of Now go away! And take this tarnished bean with you! [Grunts] Reporter: Live from downtown Aberdale, where a bean-frenzied mob is lying waste to a local food court.
[Laughs] Oh.
Uh, I don't think Miss Shoop wants any visitors.
So you can just go away.
- No, wait, she's she's my niece! - I don't think so.
- You don't understand.
- Go away, go away.
No visitors allowed.
Get out of here.
[Shoop laughing] Early to bed Early to rise Picking my nose