The Righteous Gemstones (2019) s01e04 Episode Script

Wicked Lips

1 AMBER GEMSTONE: Our son is back in our lives.
Isn't that the only thing that matters? JESSE GEMSTONE: Well, he brought shame to us.
And continues to bring shame to us, but yeah, sure, let's throw him a dinner.
[COUNTRY MUSIC PLAYS] Must be nice living in the lap of luxury again.
The deeper I get, the more I'll have access to.
JESSE: I'm being blackmailed! What we need to do here is figure out who these idiots are.
I was thinking, I would like to work with Martin.
See the ins and outs of running this place.
All across America, capitalism's crumbling.
That's when we step up.
And what did this church use to be? A Sears, I believe.
Locust Grove's gonna be nothing but trouble for you.
These men are here on behalf of Johnny Seasons.
We're gonna send them back to Johnny Seasons.
I need someone I can trust to run that church.
[MUSIC CONCLUDES] Okay, Eli.
[TV STATIC DRONES] [BRIGHT TONE] [SOFT CHORAL MUSIC] [CHEERING] [LAUGHS] Hey! Keefe! Keefe! God damn, man.
It's been a while.
Fucking hail Satan, bro.
Yeah, right on, Daedalus.
I heard you went full-on Jesus freak, started messing around with those Gemstone weirdos.
No, probab probably not me.
I mean I mean, definitely not me.
I've gotten really into home brewing.
I got a home brewing kit, and it's, uh It's pretty time-consuming.
So Cool story, Keefe.
Hey, Cryptocore has been working on some new tracks.
We was just about to blast off.
- You want a taste? - No, I'm good.
But congratulations, Cryptocore.
- That sounds cool.
- [RESPIRATOR WHEEZES] Party at Club Sinister Friday night.
All the old heads will be there.
You should go.
Like I said, I'm pretty pretty busy with barley and hops and stuff.
So y'all have a fun and safe time, and ya'll t ta-ta.
God damn, Keefe's a fucking nerd now.
[GOTHIC RAVE MUSIC] Lucifer Lucifer Lucifer Lucifer, Lucifer Lucifer Lucifer [ANGELIC CHOIR VOCALIZING] [QUINCY JONES' "MONEY IS"] As you can see, this is money sent from around the world through our television ministries.
Gotta separate the money from the prayer requests.
Anything important or a donation over $10,000 goes straight up to Daddy.
[TUBE HISSES] Every prayer request is prayed for personally by one of our team members.
Then requests are shredded for security and liability reasons.
I got a Ph.
D.
in how to make ends meet I graduated from the college in the street All the money comes here, where it is sorted, counted, placed in carts, then moved to the vault.
When it comes to the almighty dollar Money, money, money, money is Ah, the Lord's bounty.
Money, money, money, moves me Hmm, you know, Gay, I didn't I didn't grow up here, no.
I grew up in a rural part of the state.
Hang on, hang on.
Look.
Can we not use code words? What she's trying to say is that she is a poverty person.
Poverty person? That's what rural means, poverty person.
So she comes from dirt mud.
Who cares, Judy? I grew up in a hardworking middle class family.
We weren't rich, but we also weren't poor.
And we also don't really care.
That's kind of a boring, lame origin story.
[LAUGHTER] Dale, are you all opening up a new Nancy's Chicken down on 17th? I think so.
I mean, we got so damn many of 'em, it's hard to keep track.
Oh, honey.
But I want you to know my sons grew up eating Fancy Nancy.
- Oh, they did? Yeah? - Your girl did too.
I'm all about them nuggets, though.
- That's my deal, the nuggets.
- I like them sauces.
- Yeah.
- [LAUGHS] But we appreciate all of it.
We really do.
Dale, I gotta I'm sorry I'm having to shout.
I'm so far away from ya.
I tell you what, you are an impressive man, Dale.
You got yourself a hot wife [CHUCKLES] - I like you.
- [CLEARS THROAT] I got to tell you.
You and me, we got to collaborate on something.
I got all kinds of big ideas, chicken ideas.
Baby Billy has wonderful ideas.
I do.
I have good yes, good ideas.
We're already talking to Dale about potential opportunities.
Well, good.
Cut me in.
Let's all get together, partner up.
They like keeping all your rich Christian friends down at that end of the table.
I mean, that's I don't know who did the seating chart.
- But that's all right.
- Everything okay? Yes, yes.
It's Dot.
It's our daughter.
She's been cussing us out, because she's grounded from using the helicopter, and She's got herself this boyfriend that is nothing but trouble.
- Yep.
- He's sending her down a bad path.
- I hate hearing that.
- Mm.
You know, Kelvin here specializes in youth ministry.
- Is that a fact? - Yes, sir.
I like to connect with the youths.
You know, get on their level with With sports, activities we go laser tagging.
Mr.
Kelvin, is there any way you could sit down with our Dot? Well, if he won't do it now, me and my wife Tiffany, we'd be more than happy to lend a hand.
She's got all kinds of counseling skills.
Well, actually, Daddy, I could do it.
I mean, I deal with jerk kids in my house every single day.
- [CHUCKLES] - Okay, ha-ha.
I can do it, Daddy.
I'll sit down with her, bad girl to bad girl.
No, Kelvin's got this.
[BRIGHT MUSIC] It would be an honor to deliver your daughter to Christ.
It's your time, my boy.
[CHUCKLES] We do appreciate that, Mr.
Kelvin.
It's no big whoop.
You look dumb with them glasses on.
- Why you even wearing 'em? - It's fashion.
Well, what, is it fashionable to look like Jeffrey Dahmer? [LAUGHTER] [INDISTINCT CHATTER] I just I have a question for Amber.
This is important.
I was just wondering if you There's something I'd like to share.
Recently, I broke into my husband's e-mail, and I found some messages that well, I'm not really sure how to process it.
The first one was sent last March from Chad to Jesse Gemstone.
[EXHALES DEEPLY] "ATL was dirty, dirty, for sure-y.
"Still can't believe those titties.
Fuck me, I should divorce my wife.
" - Next e-mail from Jesse to Chad.
- Mandy.
I think what your husband and my husband e-mail each other about is none of our business.
Next e-mail from Jesse to Chad.
"You're wild AF.
You should get tested, bro.
"Water squirt emoji, water squirt emoji, water squirt emoji.
" [LAUGHS] I mean, that could mean anything, right? Next one, from Chad to Jesse, Levi, Gregory, and Matthew.
"Who do I owe for the prostitutes? "Is that the politically correct term? "Or is it hoes or whores? "Hit me up.
I'm good for it.
Titties.
" Amber, do not bury your head in the sand.
You know this isn't right.
You know what isn't right is going behind your husband's back.
I refuse to engage in this sort of conjecture.
If you have questions, you should talk to Chad, not us.
I did talk to Chad.
And what did he say? That he was hacked, that he didn't write any of it.
Well, there you go.
What do you mean, there I go? Hacked? Who the fuck is hacking my husband, North Korea? Who gives a shit about my husband? Nobody, that's who! Fucking bastard! [SCREAMS] [YELPS] They're fucking up to something.
[SOBS] My life is ruined.
[WAILS] It's gonna be okay.
Mandy had us over today.
Oh, yeah? Yeah.
We get there, and she pulls out these documents that she claims are e-mails between you and Chad and some of your buddies.
Say what? Where'd she get those? She broke into Chad's Yahoo.
Good Lord, that is wicked.
I don't even know if they were real.
Some of the ladies thought they may have been hacks.
You know what, I bet they were.
Joke e-mails.
I mean, I can't think of a specific joke e-mail chain we had going on, but I bet that's what it was.
What did these joke or hack e-mails say? Stuff about prostitutes and ATL, whatever that is.
It sounded like Chad may have contracted some sort of disease or something.
Oh, come on, now.
That's crazy.
She needs to go get checked out if she's running around telling lies like that.
You know, if I can be honest, that kinda ticks me off.
Oh, you can be honest, baby, but don't get mad.
It's not worth it.
Well, I'm having a hard time not getting mad.
The way she's acting, stirring pots and telling stories and fables.
That makes me so furious.
I didn't believe it, baby.
Not for a minute.
Well, good.
I'm glad you didn't.
God damn it, that makes me mad when people are busybodies, telling lies.
[DRAMATIC MUSIC] [BIRDS CHIRPING] So Dot did not come home last night.
Wish I could tell you where she was, but she won't say.
Oh, you know where I was, Dale.
[SIGHS] Look, y'all need to get on board with me and Austin or keep your damn mouth shut.
- This is what we got going on.
- Mm-mm-mm.
You know, I wish I could say I'm surprised, but I'm not.
And that is exactly why we are here.
We're gonna be performing what people in our field call a sweep.
I will extract any and all demonic influences your daughter may knowingly or, more than likely, unknowingly have in her possession.
- She doesn't know.
- She might not even know.
- Wait, what the fuck? - Oh, there it is.
Which way is her room? - Absolutely not.
- Stop! - Will you - Honey Stop.
Oh, my God.
- Let them do their job.
- Will you stop? I think this is an ashtray, so no.
- Keefe, no.
- Oh.
- That was close.
- Yeah, it was.
Okay, that's a fucking fidget spinner.
- That is my stuff! - This stuff? This stuff isn't what you think it is.
These are instruments Satan uses to infect a child's soul.
Trust me.
I've seen it before.
I'm sorry, but we're more than likely gonna have to burn it.
If you guys want any more guidance as to what to look for in the future, we actually do sell a collection of books through the church Whoa, whoa, whoa, whoa, whoa.
I found something.
What is it? Oh, Lord.
- [GASPS] - It's a prophylactic.
Used, I'm sorry to report.
Oh, honey.
I am not sitting around for this.
Dispose of that, Keefe.
Pick it up, put it in the trash.
Oop.
It's slippery.
Okay, just quit touching it.
Keefe, don't wipe it on your pants.
Oh.
Oh, God.
- This is going well.
- [GASPS] Thank you.
Doing God's work here.
Sorry about that business back there with that rubber.
I froze up.
Yeah, just keep it out of the parents' sight.
I'm sure it's painful for them to see.
And if there is a semen load, which I'm pretty sure there was There there definitely was.
- Seemed like it was.
- Yeah.
I wouldn't even touch it, okay? Got it.
Hey, it's all right.
Doing good.
[SUTTER KAIN'S "SHOOT HER IN THE FACE"] You didn't wash your hands, did you? - No, I did not.
- Okay.
- Sorry.
- It's all right.
[CAR DOOR SLAMS] Oh, that's gotta be the boyfriend.
I bet you money that that was his semen load.
I wanna snip him right out of this situation.
Then we'll make some progress.
- Shot her in the face - Hey.
- [BLOWS] - Oh oh, wow.
Real talk.
You go through my girl's panty drawer again, and I'll whoop your ass, son.
Son? How old are you? How old are you, bitch, 40? No.
Not even no, I'm 29.
40-year-old virgin.
So what? I made a celibacy promise.
- Big whoop.
- Fuck this.
[ENGINE REVS] Shotgun to her face Blow her mouth through her nose Brain full of murder, heart full of fuck you Stab you, burn you, shoot you, cut you Careless, Chad.
What don't you understand about "delete the paper trail"? Levi deleted his e-mails.
Gregory deleted his e-mails.
Matthew deleted his e-mails.
I deleted my fucking e-mails so I wouldn't have my wife asking me questions about it, Chad.
Jesse, don't yell at me, okay? I'm getting it from Mandy at home.
- At what? A who? - At home.
As you should be getting it from her.
Hell, I got shot to stop her from finding out.
She found out anyways.
So I guess you can't hide from the truth.
That's not the lesson to be learned from here.
Log out of your fucking computer accounts when you're done.
- That's the lesson to be learned.
- [SIGHS] Well, I think, for me, the lesson's more about telling the truth.
Okay, well, you can say that, but that's not the real lesson.
- Jesse, just let him have it.
- No.
I'm not gonna let him have it, because he's wrong.
You're wrong, Chad.
Go say something else, Chad.
Why don't you write it in a fucking e-mail, Chad? "My feelings are hurt," dot, send it to somebody so my fucking wife can find it and fucking read it! [SOFT MUSIC] I'm letting you know Dale Nancy has a very sexual daughter.
You know, might be a lost cause.
Might have to take an L on this one.
Who do you think paid for the Bible Heroes Wax Museum? - Dale Nancy.
- [LAUGHS] - And the new media one? - Dale Nancy.
The Nancy family gives more to this church than anyone, so stop making excuses.
You know, all I ever hear you say is how great you are with the youth ministry.
You call yourself the kid whisperer.
- Teen whisperer.
- Whatever it is.
Some folks think youth ministry is a position for immature, unserious pastors.
A lot of folks think that.
I don't think that, but a lot of folks do.
- Who thinks that? - A lot of people.
Like he said, a lot of people think that.
Kelvin, you're the baby of the family.
Now, maybe I'm guilty of babying you too long.
This is your chance to prove yourself.
Do not fuck this up, son.
[LAUGHS] [MOCKING LAUGH] - [GRUNTS] - Ow! [LAUGHS] [DYNAMIC MUSIC] They process the money in the accounting rooms.
It only stays in the vault overnight Sunday.
Monday morning, it's deposited in the bank.
Okay, so you got a big bunk of cash sitting there every Sunday.
How much we talking at a time? That part depends.
Normal Sunday can be upwards of a million.
On holidays, like Easter, when you got everybody who doesn't normally come showing up, can be upwards of $3 million.
Three.
Oh.
I gotta tell you, man.
I give it to your family, running around on that stage, spouting Bible bullshit, raking in all that money, not paying taxes.
It's a fucking racket.
I mean, the obvious problem we face is how to get it out of there.
Between security, cameras, passcodes honestly, it's all kind of over my head.
Well well, it's not over mine.
I doubled Statham in 2003 for a heist movie.
I did a ton of research to get the character right.
I had to slide under this closing metal security door.
You built a character to slide under a door? Yeah, dude.
I go all in, man.
It's my process.
That's why I'm a pro, and that's why you fucking suck at stunts, Gideon.
Whoa, hey, Scottie.
Chill out, man.
You're right.
I went dark.
- Yeah.
- You brought good news.
We should be celebrating.
[BELCHES] I'll let you buy me dinner.
I'll drive.
[SWEET CHEATER'S "SUMMER"] All right, let's reset from the top.
It's driving me crazy - Dot with the good stroke.
Whoo! - Making me wild in the summer Who's that creepy man? Spending my time alone with you Some asshole from my church.
Dot! Hey, what's up, girl? [SIGHS] What are you doing here? Going to Satan-sweep my sports bra? Okay.
I know our last hang got off to a rocky start - [SCOFFS] - But I'm gonna make it up to you, okay? Youth group meeting tonight.
No "presh," just come by.
If you like it, great.
If not, you'll never see me again.
- Tonight, huh? - Yeah.
Yeah, we got the Sky Zone on lock.
Gonna do some jumps, some flips, talk about God and His power in our life, just get loose with it.
Sure.
Awesome.
Yeah.
One more thing.
What if we go no boyfriend tonight? Just you.
- What? - You sparkle without him.
Know that.
Hey, Dot.
Nah.
Oh! Oh, it actually came undone right there.
I was gonna try to just jump over it.
I might have busted your fence.
I'll see you at Sky Zone tonight, okay? Whoo! It's gonna be fun, girl! [ELVIS PRESLEY'S "RUN ON"] Well, you may run on for a long time [GUNSHOTS] Let me tell you, God almighty gonna cut you down Some people go to church just to sit in the fire Trying to make a date with the neighbor's wife Brother, let me tell you as sure as you're born You better leave that woman alone You think that, brother, is going to work You will sneak up and knock on that door That's all, brother, you'll knock no more Time! 52 seconds.
I just did a three-gun in 52 seconds.
Speed and precision.
You gonna fuck around, end up in the Olympics if it be His will.
Baby, I was just thinking about how fortunate we are.
I mean, poor Mandy.
I feel so bad for her.
Her life is falling apart.
Oh, man, can we please the change the subject? I don't wanna be talking about them and their damn drama.
- It's such a downer.
- I just hope they work it out, is all.
Eh, if they don't, it ain't the end of the world.
It ain't like Chad's been happy.
- What's Chad not happy about? - I don't know.
'Cause his wife's a bitch, I guess.
Maybe we should go pray with them.
I bet they could use some Jesus.
I mean, if you wanna get all involved.
I mean, I don't really see how it's our business.
But we could help, right? If you want to.
Yeah, okay.
- Thank you, baby.
- Okay.
[FUNKY GOSPEL MUSIC] All right, all right, all right Hey Singing glory Glory, glory - Glory - Glory, glory - Glory - Oh, harder.
Harder, yeah.
Oh, that's good.
Oh, there she is.
Okay.
Good news.
Hey, Dot! Whoo-hoo! Diz-ott in the house.
Super pumped you didn't bring that idiot boyfriend of yours.
No offense.
There's a lot of people here.
Yes, the Sky Zone, where all my peeps can just kind of kick it, you know? On a real tip.
- Is it dangerous? - Ha.
Yeah, it is dangerously fun.
M'kay? Trust me when I say this.
It's gonna be lit.
All right.
Everybody, back up! Back up! Make room.
Thank you.
Devin, get off to the side.
Just for your safety.
All right.
- These feats of physical strength - Wait till you see this.
- It's gonna be amazing.
- Are all to glorify God.
- Not ourselves, okay? - Not Satan.
All glory be to He.
Can I get an amen? - ALL: Amen! - Can I get an Amen? ALL: Amen! Need a little energy.
Who's gonna give it to me? My big man J-dog right there.
Hit me with that bass drum.
[CHEERING] The energy's pulsing through me! Oh, I'm feeling it! [ENERGETIC ELECTRONIC MUSIC] [CHEERS AND APPLAUSE] Work those, work those legs [CHEERS AND APPLAUSE] [CHUCK HALL BAND'S "YOU KNOCK ME OUT"] [CHUCKLES] Gideon.
Little Lord Fauntleroy getting shit-housed with Scottie the Hottie.
I like this side of you, man.
I needed this, man.
I did.
It's been tough, dude.
Just being back home Tough situation, man.
But I get it, dude.
Your dad's an asshole.
The night I made the tape, we're at this convention.
Things were kind of tense between us, so my mom made him bring me along to to bond or some bullshit, I guess.
All his friends were there, and he didn't really want me hanging around.
Dude was trying to fuck, dog.
Anyway, I just gave that motherfucker what he wanted.
I got my own room.
Except on the way out, I hid my phone, left it filming.
Preaching God's word and then doing something like that.
Total fucking fraud.
Dude, we're gonna rob that vault.
We're gonna be over in dope-ass Thailand.
We're gonna learn some fucking Muay Thai.
And then I'm gonna pay a fucking scientist to fix that drive so we can fuck your daddy in the butt again.
I'm not sure scientists fix hard drives.
Don't hate, man.
I'm trying to be good friends here.
All that time bullshitting back on those sets in Cali.
You know the first time I saw you, you were wearing a wig? I came up right behind you like you were a little piece.
Turns out, you weren't.
Turns out, you were a friend.
And I get you.
I know you way better than your family does.
Fuck your family, Gideon.
Come on.
Say it.
Fuck 'em.
Fuck who? Fuck my family.
- That's what I'm talking about.
- Fuck 'em.
Now, Mandy, I know that you are upset.
But if you just listen, you'll see that this is not as nefarious as it seems.
[SCOFFS] I would love to hear this.
How the hell do you explain it? We were just joking around.
About titties, divorcing me? Water squirt emoji means cum, Chad.
Mandy, water squirt emoji does mean cum.
It was a reference to ejaculating, but it was a joke.
Okay, well, let's break down the joke, then.
"ATL was dirty, dirty, for sure-y.
" "ATL" is a film starring T.
I.
Chad, the fellas, and I were watching the film, and Chad was commenting on how large the breasts of some of the African-American actresses were in the film.
Yeah, a lot a lot they were huge.
But it was done in jest.
Mandy, Chad loves you.
I don't buy it.
He's telling the truth, baby.
"ATL," it's just a movie.
Then why have I never heard of it? - Look it up.
- I got it right here.
IMDB.
"'ATL, ' 2006, PG-13.
Comedy, crime, drama.
"At Cascade, the local roller skating rink, "four friends try to navigate life after high school "as dramas unfold and resolve, forcing turning points in all their lives.
" Really good.
Our husbands may not be perfect, Mandy, but they love us.
And they took vows in God's name.
We did.
Therefore, what God has joined together, let no one separate.
That's beautiful right there.
Now, it has been a long day.
I think it'd be good if we put this behind us and join hands in prayer.
Come on, let's do it.
You can do it.
Come on, pull 'em in here, y'all.
Dear Heavenly Father, we know that marriage is not easy.
We look to your strength to carry on.
I take guidance from Ephesians.
A man should love his wife like his own body.
For he who loves his wife, loves himself.
ALL: Amen.
[UPBEAT MUSIC] People can say what they want about youth ministry, but I am on another level right now.
I'm unstoppable.
My finger stays on the pulse of the youths.
- That's cool.
- [LAUGHS] Hold up.
Where's Dot? Yo, Sebastian, you seen Dot? Yeah, she took off.
She said she was going to a party at Club Sinister.
Club Sinister? Where's that? Mm-mm.
I know where it is.
[TENSE ELECTRONIC MUSIC] [SINGING INDISTINCTLY] We should probably split up.
They could be anywhere.
Okay, I'm gonna go left.
You go right.
We'll meet in the middle, okay? - Okay.
- Be safe.
Dot? Dot Nancy.
Dot! Dot Nancy! Dot? Dot? Hey, Keefe.
Keefe.
What's up, Keefe? I'm I'm not here for pleasures.
Come sink in with us, bro.
Become the baby again, Keefe.
Yeah, turn into the baby again.
Dot! Dot Nancy.
You ditched me so you could hang with your boyfriend? - You used me.
- This motherfucker.
Would you butt out of my life, Kelvin? No, this is my one shot to prove to my daddy that my place in the church is important, and you ruined it.
You used me as cover so you could sneak out for what? For this bozo? Dot, you are a spoiled little brat.
Hey, don't talk to my girl like that.
I got the power of God in me, son.
And I will fuck you up! Cops! [DRAMATIC MUSIC] Oh, shit! I have molly on me.
Move! The fuck? Austin! Move! Dot! Go to the left.
Dot! Hey, I got you.
[ANGELIC MUSIC] This is the police! This way.
[CLAMORING] Where do you think you're going? - Come here! - [MOANS] Put your hands behind your back, boys.
Put your hands in the air! [DRAMATIC MUSIC CONTINUES] Shit.
Hey! This way.
[GRUNTS] - Got it? All right.
- Yeah.
[GROANS] How'd you know that was down there? When I was a teen boy, I danced nude in one of the cages near the DJ.
A dark chapter I've put behind me.
Crazy how tonight turned into a pretty incredible object lesson for you, Dot.
I'd like to speak on it further, but I do feel we should bounce.
- Yeah.
- Let's go.
[CAR BEEPS] Hey, man.
We was thinking about heading over to the docks and blasting off.
I can't.
I follow that man now.
He's the light.
God put him on a path, and I'm gonna follow him on that path.
I wanna see where this road leads, for that incredible being.
Hey, bud, I gotta drop a deuce, and we still need to take Dot home.
[ENGINE TURNS OVER] [DRAMATIC CHORAL MUSIC] [CHUCK HALL BAND'S "BABY DO YOU WANNA"] - Oh, enjoy it, brother.
- [LAUGHS] That is the last of our Cali weed.
It's fucking Gorilla Glue, bro.
[COUGHS] Yeah, that's the glue.
That part's good.
I can't believe he fucking left me.
Well, people tend to show their true colors in moments of panic.
Thanks.
I was wrong about you.
Bye, Keefe.
Nighty-night.
Hey.
What time's youth group Wednesday night? 6:00 p.
m.
sharp.
Am I gonna see you there? You just might.
[BRIGHT MUSIC] Congrats, Kelvin.
Looks like Dot Nancy's coming back.
An impressive feather in your cap.
You're an impressive feather in my cap, Keefe.
My ultimate success story.
- [ENGINE TURNS OVER] - Let's ride.
[DRAMATIC MUSIC] I mean, it cannot be easy being married to somebody like Mandy.
She's so judgmental.
Well, she's definitely not a cool wife like you, that's for damn sure.
I mean, we saved a marriage tonight, you and I.
That's pretty sweet, huh? We make a pretty good team.
Baby, I wanna thank you for always being so honest with me.
You know that means the world to me.
Yeah, well, it's you know, it's the only way I know how to be.
[TENSE MUSIC] Hold up.
[TIRES SCREECHING] Oh! [ENGINE REVVING] You know them? No.
Yes, I maybe.
I think they're these guys that I did car pranks with.
Just shh.
Be quiet for a second.
Do you think gorillas smoke weed? Imagine.
Think about it.
You're fucking naked, and you're running around in the jungle and shit.
Fucking ripping your J.
Like, all these fucking chicks are running around, and they got their pink buttholes.
And I can, like, grab 'em and stuff, 'cause I'm silverback.
[LAUGHS] [ENGINE REVVING] Maybe just slow down a little bit, baby.
I'm pretty sure silverbacks make all the gorillas in their group, 'cause they're just always fucking each other.
Dude, Jesus.
Fuck, man.
This guy's on my fucking ass.
Fucking move it or lose it, bro.
- It's my parents.
- What? Oh, dude, that was the end of the Cali weed! It's my fucking parents, dude.
Fuck! All right, buckle up, bitch.
[TENSE ELECTRONIC MUSIC] Baby, you are real close to that car.
We can't get fucking seen, Scottie.
We can't get seen, dude.
Can you dance? I fucking dance.
Come on, Dad.
Here we go.
- Are you following them? - [SHUSHING] Just be quiet.
I'm just trying to do my own thing here.
Ah, come on! Scottie, you gotta drive, dude.
Baby, be careful.
Please be careful, baby.
We're so close.
- I'm driving perfectly safe.
- Okay.
Okay.
- Oh, baby.
- Come on, come on.
Hold onto your dick.
[TIRES SCREECHING] Fuck! This guy can drive, man.
I got you, you sons of bitches.
I got you, motherfuckers.
Motherfucker wants to play? [GROWLING] Sudden, instant turn, bitch.
[TIRES SCREECHING] [GLASS BREAKING AND METAL SCRAPING] Oh, my Lord.
[CODY CRUMP'S "BURN"] Just chill here for a second.
Hey! Hey! Baby.
Baby.
What in the good Lord is going on? Nothing.
Them just some fellas I play car pranks with.
World to the ground I will burn