Justified s04e12 Episode Script

Peace of Mind

Previously on "Justified" Where's Ellen May? Let her go.
Right now! Let her go! Li Limehouse! Whenever she'd get in trouble, she she'd threaten to go to Limehouse! See, Ava? I been hiding this whole time! And I ain't said nothing! Did shelby drop you off? Shelby ain't left.
$150,000.
For both of them? Each.
Ellstin, we had a deal.
We did.
And now I'm changing it.
Well, if you want Raylan Givens, you'll need me.
And if you want me I'm still gonna need $500,000.
How many tweaker dick heads did you have to suck off before you got to this wonderful place in your life? We don't give a shit about Boyd.
That's not why we're here.
The man we're after Drew Thompson.
You can help us with that.
The marshals got to Drew before Nicky could.
How is that possible? I guess this is where I'm supposed to surrender.
You can tell us everything now or let it be a big surprise later.
You get me out of here, I'll give you whatever you want.
Talking about sending me to Washington to meet the director.
Most of the talk's all hearsay at this point, but looking good.
Hey, did you, uh did you sign that paperwork? That what? The forms I-I e-mailed you last week.
Uh, no.
I haven't.
Okay, well, you know they're to protect the baby in case something happens to either one of us, so I'm just I'm gonna need your signature.
Okay, I will.
It's kind of important that you get it done before she's born.
Yes.
Listen, it is gonna be the first thing I do.
What did you just say? We're having a girl, Raylan.
I found out this morning.
A girl.
Holy shit.
Hold on.
Thank you.
I'm on the phone.
Seriously.
Winona I don't know shit about girls.
That is so sweet, saying that like I don't already know.
Look, um, let me call you back.
It's, uh great news.
What's the matter with you, Raylan? You not used to positive attention? Oh, no, I love that.
Can we continue? No, the moment's gone.
So sad.
Congratulations, anyway.
Thank you.
Does this mean you're finally getting a haircut? Don't hold your breath.
Maybe you can get one on all your forced time off.
Congratulations.
Nice work.
And you're suspended.
Remind me why again.
You want the whole list or just, like, the good stuff that I underlined? What's going on in there? Oh, we're getting ready to transfer Thompson to Con Air, take him to supermax.
And Theo Tonin? He's gone underground, but we'll get him.
Gentlemen, if you'll excuse us for a moment You want to change the terms of your deal, then why don't you talk to the people who are gonna be most pissed off about it? My attorney should be here, shouldn't he? No, transport is top-secret.
Not even your attorney can know about it.
Okay, welcome to Marshal Service Protection.
There's a tremendous amount of resources being expended to keep you alive.
If you're about to gum that up, I'm liable to get my bowels in an uproar.
It's not an unreasonable request under the circumstances.
We'll decide what's reasonable and what isn't.
What are we talking about here? We are talking about safety and protection for a woman.
Eve Munro's already under Marshal protection.
We're not talking about Munro.
No.
She needs help.
We talked about this.
Let me be clear.
You want a contingency rider on your deal, here is our rebuttal.
Stick it up your ass.
You get nothing no conditions, no perks, no mercy whatsoever.
Not till you hold up your end of the bargain.
Give us a reason not to dangle you behind a boat for the sharks to chew on.
And I said I'll do what I have to to keep her safe.
No deal until she's in custody.
Fine, go to prison.
Sit in genpop till Theo Tonin's boys fillet you like a perch.
Sooner or later, you are gonna talk.
And you will do so absent any guarantees for her or any other bullshit you can dream up.
And just so we're on the same page, what woman are we talking about? Is it time? Time for what? For Boyd and Ava to kill me.
Now, didn't I tell you I wasn't gonna let that happen? You told me you were gonna take their money and you were gonna let me go.
And do you not think I'm a man of my word? I don't know what to believe.
Now, Haven't I kept you safe this far? What? I don't got no choice in the matter anyways.
You take their money and you let them kill me, or you take their money and you let me go.
Either way, I think I'll probably wind up dead.
So, you just go ahead and do whatever it is that you got to do.
And I will just sit here and wait for it to happen like I been doing all along.
I say we find that turncoat sack of shit and kill him.
His truck's set outside his bar.
We can get him right now.
I don't want to talk about Johnny.
Ellen May up in Nobles I mean, we just go grab her, right? I mean, she's just sitting up there.
She is the priority, isn't she? Tonin is gonna send people for you if he hasn't already.
That's the point.
That's who Johnny's working for, Boyd.
We got to take him out before he gives them too much on us.
We could hit Nobles come nighttime hit them hard, hit them fast.
We're in and out with her before they ever caught on.
Man, you have no idea what the hell you're even talking about.
They got like guarding that place.
We seen them.
So, why don't we just lie low and see what Nicky Augustine's gonna do? 'Cause Ellen May ain't going nowhere.
No, that's exactly what Johnny wants.
- We can't wait.
- Quiet.
But he's right.
We're running out of time.
Quiet! Look, I appreciate your passionate points of view, but I would like to have a moment alone with my fiancée.
"Nothing brings you peace but the triumph of principles.
" Ralph Waldo Emerson said that.
I keep thinking about what's most important in this moment.
And with everything twirling, and I I keep coming back to you To your safety, to your freedom.
But if you're saying that we go after Ellen May, we ain't even got the money to do it.
I'm saying that we go after Limehouse.
Now, if we want Ellen May back, we gonna have to take her.
I disagree.
A man who speaks out of both sides of his mouth deserves to have it permanently shut.
Who said that? Boyd Crowder.
On this lonely road trying to make it home doing it by my lonesome pissed off, who wants some? I'm fighting for my soul God get at your boy you try to bogard fall back, I go hard on this lonely road trying to make it home doing it by my lonesome pissed off, who wants some? I see them long, hard times to come Drew Thompson and the hooker with the heart of gold It's a very nice story he'll be able to tell his cell mate before Tonin's crew kills him.
What do you think it is with him and that Audry's whore? Does he think she's Julia Roberts and he's old what's his name with the white limo? She ain't no Julia Roberts.
You know, I never cared for her much, anyway.
Looked too much like Eric.
Great smile.
Great legs.
Maybe this is just him trying to take a parting shot at Boyd.
Well, whatever.
We got him.
That's the important thing.
Rest of it's just gravy.
I'll go get her.
Get who? The whore, Ellen May.
No, the hell you will.
You're suspended.
Suspend me tomorrow.
That's not how it works, Raylan.
Suspend me right around the baby's due date.
Tack on a couple days.
I ain't fighting the suspension.
You know, suspendees don't get to choose when they get suspended.
That would be called a vacation.
I drive down to Harlan, find the girl, I bring her back, I set her in front of this asshole, and I say, "Here, asshole.
" He talks.
We let her go.
It's happiness all around.
Fine, I'll send Tim and Rachel to do that, and you take a few days off, Charlie Hustle.
No, let me do this.
Don't take away the one thing I know how to do.
What the hell's wrong with you, Raylan? Don't you know how to win? Can't you enjoy anything? You got a family on the way.
Have you even talked to Winona recently? I just talked to her, actually.
I'm having a girl.
Well, congratulations.
Thank you.
Don't you think that's even more of a reason to spend a little time at home? Art, it's one detail.
Fine, I'll take Rachel and Tim.
I'll take them both.
That's big of you.
Let me do this.
Let me finish what I started.
Ah, what are we? Gunning up? Running never solves problems, Johnny.
Only thing gonna solve my problems is this.
So, uh, thank you, but excuse me if I'm preoccupied.
You're the one who decided to bite the hand.
Accept responsibility for your choices.
The whole idea was you were supposed to get Drew.
Now, you made assurances.
Now, if you had followed through with that If, if, if.
Why are we trafficking in might-have-beens? The question is, you want to keep helping or not? Helping you how? Digging graves for your crew? It's true.
I've lost some ballast.
But I still got Picker here, right? As for you, there might still be a way for us to work this out.
How? Oh, good.
Skeptical but eager.
It's already better than running.
Your Uncle Theo has ears everywhere literally.
Lately, there's been some noise that Drew Thompson was gumming up the works of his deal over some trailer-park bunk bunny he wants protected.
Has some tragic, Southern name I've forgotten.
Ellen May.
Hello.
- Mr.
Limehouse.
- Busy.
John Crowder.
Last we spoke, you was none too pleased with me.
As I recall, you even threatened my person.
Well, things have changed since then, Mr.
Limehouse.
And, uh, I hope that, given the notion that I am taking over Boyd's enterprise, that we can bury that hatchet now.
I hadn't heard that Boyd was going out of business such that you could take it over.
Or did he cede you the works on his own? That doesn't matter.
I am calling you about our whore.
I was told the asking price is $300,000.
Well, if I knew what you was talking about and I don't Where would you get that kind of money, Mr.
Crowder? I told you, things have changed.
I've got partners now.
And just who might these partners be? Fools from Detroit that Boyd's got the wrong side of? Was you thinking you could fare better than him? All you need to concern yourself with is, do I have the cash? Do you? Well, do you have Ellen May? I don't know who that is.
Now, what makes you think I'm gonna have any dealings with you? Well, I can think of about 300,000 reasons.
Yeah, well, you remember what happened last time Detroit came to Noble.
A man lost his arm, and the marshals took my money.
Well, that ain't gonna happen this time.
No, it is not.
I'm gonna tell you what's gonna happen this time.
Nothing.
Now, Limehouse, wait.
No.
Goodbye, Johnny Crowder.
Don't you ever call here again.
Wow.
That sounded fantastic.
Should we pop the champaign now or wait till after we got her? Something's not right.
I'd have to agree.
What kind of man doesn't want $300,000? The kind of man that already made that deal with my cousin.
Now, there's a bootlegger's road that runs along the back of Nobles Holler.
They'll have people positioned all along that Ridge, so we back-country in parallel to the road.
That's how we get past them.
And I say we take two cars in case we get in trouble.
We go in as soon as the sun goes down.
And once you're up there, what's the plan then? I'm gonna stick a gun in Limehouse's mouth, tell him we have emulex tucked underneath three houses in his holler, I just can't remember which one.
And he doesn't give us Ellen May, I'm gonna have Jimmy here push a button.
Come Thanksgiving, he can serve all the dark meat he wants.
Well, cousin Johnny, you got some balls calling me.
It's not your cousin.
It's Nicky Augustine.
Well, Mr.
Augustine, after the way you spoke to my woman, I'll say the same thing to you.
You got some balls calling me.
It's not balls, Mr.
Crowder.
It's bad manners.
I apologize.
I got carried away.
I must say I'm a big admirer of your work, and I want you to know that I tender this call with respect.
And I hope that we can find a way to do business together.
Why would I do that? Oh, call it mutual beneficence.
Well, mutual implies we both get something out of this arrangement.
I have yet to hear what's in it for me and mine.
How about I get you the money to get Ellen May and give you your cousin Johnny? That's what I call a sweet deal.
And why would you want to legislate gun control? Come on boys, put those things away.
Let's start this off on a good foot.
As soon as I see your boys go first.
Mr.
Picker, need I remind you that you extended the invitation to us, not the other way around? Of course we did.
Nobody's shooting anybody today.
It's "everybody wins" day here at Johnny's Bar everybody except Johnny.
Well, Mr.
Augustine, while you apologized to me, I think the offended party is standing right there.
I offer you my deepest apologies for my discourtesy.
It's no excuse, but, you know, when I find myself sometimes in a bar like this, I'm not my best self.
Hmm.
Mr.
Augustine, seeing as how Drew Thompson's already in the marshals' custody, why you're cutting off the tail of my cousin and offering him up is opaque to me.
I'm gonna need Google translate on my phone if I'm gonna keep talking to you.
What do you want? Whore squirreled away up there in the black holler.
This is the money to buy her.
I see.
Well, since you already know my deal, you got your money, you got this duplicitous piece of shit working for you, what do you need me for? Because this duplicitous piece of shit couldn't get us to the man who has the whore, so you help us get the whore, we give lemon head the money, you get the duplicitous piece of shit.
And why may I ask Do you want Ellen May? Shelby won't testify unless she's safe.
They want to leverage her Oh, God! No talking.
Why, cousin Johnny, you hadn't even had a chance to enjoy the fruits of your betrayal.
I have one more question for you.
What do you plan on doing with Ellen May once she serves her purpose? We're gonna take her to Six Flags.
All right, so, I say we take two cars.
No.
I'll go.
I was thinking this be more of a group excursion.
Mnh-mnh, we can't just roll up to his door like a Jehovah's Witness.
Limehouse don't like white people, and he hates you.
Now, I'm the exception.
So, the only way this works is if I go up there and I make this deal alone.
I don't have a problem with it, Mr.
Augustine.
Do you? As long as you stay here with me, I don't care who goes.
All I want is the whore.
Well, what are we drinking? What the hell y'all want now? Come on, Ellstin.
We don't rate a hello? U.
S.
Marshal darken my door, I got to consider what it is I'm about to lose.
Well, maybe we just came up for a little pulled pork.
Yeah, well, this one over here maybe, but you crackers wouldn't know pulled pork from pig bung.
How you been, little sister? You calling me little sister like you putting me in my place.
Well What else am I supposed to call you? You got your gun on all big and bad.
All I see is a little old Aunt Jemima taking orders from the man.
You want to find out, if you insult me enough, I'm gonna break rank and put you into your place? Keep talking shit, and we'll see.
Reow.
Well, I don't want you here.
I don't want none of y'all here.
Your presence gives me the fidgets.
People up here all day talking about, "where this one is, where that one is.
" I'm starting to lose patience over it.
Yeah? Like who? Like none of your damn business who.
Ellstin, easy enough to get rid of us.
Just give us what we want, never see us again.
Am I supposed to intuit what that might be? Runaway named Ellen May.
Is she a fugitive? Not exactly.
Then why y'all looking for her? What makes you think she up here? It was reported to us that she was.
Who in the hell is this? He's gonna back me up I got to put my boot up your ass out here in front of everybody.
Oh, sexy.
Oh, little sister barking loud now.
Mm.
You think she got any bite? Whoo.
Ellstin, we asking you is she here out of courtesy.
We were told this was her last known location reportedly against her will.
We believe she's here or she was.
And we aim to find out.
You understand? Well, if she was here or ever was, she ain't now.
But y'all can search this whole holler and prove it to yourself.
Reow.
So, we are literally searching every outhouse, dog house, hen house just on the off chance she's here? We'll let the Staties do it.
They live for this shit.
They'll be up here with dogs and all within a half an hour.
Yeah, meaning we're rolling around in a larger footprint all for some girl we don't need.
I told the guy I was gonna toss the joint.
Can't just be an idle threat or I'll look like a pussy.
Plus, he was rude to Rachel.
Well, okay.
Well, maybe we can get a little barbecue for the wait.
Maybe you can.
I'm gonna go to Harlan.
Hold on, Captain America.
We're out here covering your suspension.
So, come with me.
Tim can stay here, watch the road till the Staties land.
How is it that I'm the one standing roadside while you all traipse off on some Harlan County Safari? 'Cause you'll keep a level head.
She's out of control.
You saw her back there.
Come on.
This is what we do.
Did you not wake up this morning thinking today was another opportunity to mess up some bad guy's day? I did.
So, what's in Harlan? Limehouse said folks have been up here looking all day.
I can only assume that means about Ellen May, which means Boyd.
We'll stay in touch.
I'll be right here.
Good thing he brought you up the back way, Miss Ava.
But I can't say I'm fond of all these visitors.
Think I'm any happier than you are? Well, no matter what your feelings about it, we getting ready to have us a U.
S.
Marshal search party any minute.
Well, I should be gone by the time they get here if we get our business done.
What's that? Well, well.
Now that I got your attention you know, I need you to know that I don't appreciate the way you changed the deal on me and Boyd.
I wasn't born yesterday.
I didn't expect you to play it straight.
But the way you conduct business makes me wonder if you got anyfriends.
And you want me to what Apologize? I want you to take this money and give me Ellen May.
What you saying about our dealings, I understand what you mean.
I've been wondering lately whatit is makes us forget who we are.
I got in this whole mess here on account of what I thought Nobles needed.
Wrong people, wrong reasons.
Damn near lost everything.
Having to sell off parcels of land just to keep Nobles alive land we have owned since emancipation.
Well, I see this money as a good start along the road to Nobles' return to glory.
I look at you, Ava, and I see somebody I hardly even know anymore.
I can't do this.
And you shouldn't, either.
Besides, that girl is gone.
What do you mean, gone? I just mean gone.
You let her go? Where? I don't know.
God damn it, Limehouse.
Ava, Ava, Ava.
Come on, now.
All these things you've done, with with with no mind for the consequences to other people, are you gonna have peace of mind when this is all over? She's not at Nobles.
Limehouse let her go.
I presented him the money, he wouldn't take it.
She's gone, baby.
Marshals about to search the place.
I'm guessing he's telling the truth.
Maybe she went back to see Nicky Cush.
Maybe she's gone to see that Cassie woman.
Maybe she just lit out.
I don't know.
Ellen May hadn't got the means or the imagination to take off on her own.
I'll check the church.
I'll have Colt meet you there.
And we'll check out Cush's.
You can't be here.
Look, you always said I was your favorite, okay? And when I didn't have no place to go, you got me up off the streets and into one of them trailers, and I'm grateful, okay? And now all's I need is one more favor.
No, no, no.
If Boyd finds out you was here and I helped you, he gonna kill me.
You didn't see him.
The look in his eyes there's blackness behind them.
Well, how about if you just give me your keys, and he comes by, you can just tell him I stole it.
No, no.
He won't believe me.
Well, then maybe you ought to drive me after all, you know, hide out for a while.
Hide out? This is my hideout.
Please.
All right.
Thank you.
I'm off my mind.
This isn't gonna happen.
- All right.
- Okay.
Wait, wait, wait.
What now? Shh.
Listen.
Hear that? You know what that is? I don't hear anything.
Exactly.
They fly drones now.
Nick, come on.
Shit.
What? Is it the drones? No, no.
No, no, it's not drones.
All right, just a warning.
This fella's a little touched.
Well, should I be scared? Well, not if you're secure in your political views.
You take the back.
Jesus.
See what I mean? Yeah, this is like a desperate cry for help.
Well, we all have our eccentricities.
Yeah, they don't all need to be medicated.
Probably scared him off.
He's probably long gone by now.
That drill bit was probably a little much.
Yo.
Shower.
I got you now, assholes! Hello, Boyd.
Who's got the drill now, huh? Now, you, two fingers, hold your gun out and put it on the ground.
You know, I remember reading this article one time about all the bank robbers out in California.
Do you remember the ones? They had body army on, too.
Okay, now you.
I'm just the driver.
Bullshit! Don't make me shoot.
Yeah, I read that article.
Yeah, yeah, yeah, the The North Hollywood Boys.
Now, them boys, they knew how to take on the Feds, all right.
Yeah.
I ain't falling for it, Boyd! Drop the gun! Put it down now! I swear to God! Cops had a hard time bringing them boys down.
Do you remember what their only weakness was? Yeah, I remember what their weakness was.
They ran out of bullets.
Oh, my foot! They didn't armor their feet, asshole.
Now take that mask off, you dumbass.
Where is she? Bar's closed.
Surely you're not brandishing a weapon at two deputy U.
S.
Marshals, putting yourself at risk for arrest, imprisonment, or worse.
I'm just protecting the bar.
From what? From wild apaches.
What do you care? U.
S.
Marshals.
Guns on the floor.
Don't do that.
Don't even think about that.
That ain't gonna end well for you.
Say, Johnny, you seen better days.
Oh, yeah.
Ever since I helped out you and your little friend here, I've been shitting rainbows.
You helped them with what? What did you expect, Johnny a job cutting my lawn? Say, where's Ellen May? Everyone's out looking for her.
Even Boyd's out with the Detroit boys now.
I didn't ask who was looking for her.
I asked where she was.
Do you know? Do you? Bet their boss does.
Probably got something to do with Shelby, what with Johnny trussed in a chair here.
Why don't you get Boyd on the phone for me? Why don't you kiss my dimpled ass? I don't see how that invitation has anything to do with my request.
Why you got to be such a dick? My job, being a dick.
It'd be weird if you liked me.
Now, you were about to make a phone call.
Say, look at that.
He saved you the trouble.
I'm gonna put it on speaker.
You're gonna play along.
Hey.
Listen to me.
I need you to take Nicky's men to the church where Cassie is.
Ellen May should be there.
Good plan.
Small problem.
Raylan? Boyd, I'm sorry.
They came Boyd, want to send a message to you and the boys you're working for from Detroit.
It's a simple one, really.
You lost.
Give up.
Go home.
- Was that the marshal in the hat? - It was.
What was his name? Raylan Givens.
We got to go.
Hey, Raylan, what about me? What about you? They'll get me even in jail.
You count on it.
I helped you get Drew.
I don't know.
It's up to her.
I'm late for church.
Ever since this all started, I've been praying and praying, "Jesus, please help me find a way out of this.
" I swore up and down I'd change my ways and I-I'd do anything He wanted.
Even knowing I wasn't worthy, I s-still prayed, 'cause you told me He listened.
And he does, Ellen May.
Then I was up at Nobles, stuck in that room, waiting to die again, praying, "God, get me out of this.
" And then, just like that, Mr.
Limehouse let me go.
And I knew I knew I knew God had worked a miracle in his heart and that, even after everything I had done, I was still worthy of his love.
I told you I done things horrible things but I never told you how I sunk a man was shot right in front of me down a splinter shaft off Black Lick Road.
He'd been shot in half clear in half with a shotgun.
I helped carry his body out, and I covered up who done it.
All this time, I been keeping that inside, and it's been eating away at me, you know? I think God let me out of that room for me to come and tell you this thing so I could be washed in his blood.
In Jesus' blood, I mean, not the man I was party to killing.
What man we talking about here, Ellen May? You think telling this girl what you done, that cleans your slate? Purifies your mortal soul? Well, it don't not for a long shot.
I don't believe that, Ava.
I don't believe a word comes out of your mouth.
I know what I know.
And what's that? That if God can forgive me I can forgive you, too.
I don't need your forgiveness, Ellen May.
And I don't talk to God.
There's peace in repentance, Ava.
It's unlike anything you ever felt.
Always found peace comes from doing what your heart tells you is right.
And we ain't got control over the rest.
'Cause it wasn't God that let you out of that room up in Nobles or pulled you out of Colt's car o-or put this gun in my hand.
That was people making choices all down the line, Ellen May.
What choice you making? You kill her, you got to kill me, too.
You willing to have two murders on your head? You got no idea what I'm willing to do, little girl.
Hey, Ava.
What's going on here? Ava's just about to finish what you started.
Is this what Boyd wants? I don't know.
Well what are you gonna do, Ava? Baby, before you say anything, I'm on my way.
I can't do it.
I'm standing right here, and I know what I got to do, but I can't.
I'm so sorry, Boyd.
It's just not who I am.
Baby, you do what you got to do.
Hey.
Colt, no.
Stop right where you are.
Drop the weapon.
Move away.
Move away.
God damn.
I just cannot catch a break.
Drop it on the ground.
Maybe in a minute.
Don't.
Relax.
Gonna quit tomorrow.
What do you think you're doing? I'm smoking.
Did you kill my friend? You know what it's like to be in the shit.
Go back there enough times, and bad things happen.
So, you did kill him? Collateral damage.
I'm sorry about what happened to your friend Mark, but I think most of him died somewhere in Kandahar.
Only part I'm concerned about is the one that died here.
Last time I'm telling you.
Put your weapon on the ground.
I guess I'll quit today.
Colton? Anybody else hurt? Ellen May.
You got a full dance card here in the next little bit.
Is Shelby all right? Shelby's in custody.
Do you think maybe I could see him? I think you had us jump through about all the hoops we're willing to.
But if you're civil and easy to get along with, I'll let you roll the window down on the way back to Lexington.
Hmm.
He's still looking out for you, else none of us would be here.
You involved in a shooting? Nope.
How you doing? That good, huh? What are you gonna do now? I don't know.
I mean, this was my brother's church, you know? He was a true believer.
I just went along and helped keep it afloat.
His heart was the pure one.
Mine's not so pure.
God forgive me, but I've been praying and praying that it'd be Boyd Crowder that your bullet found.
I'm s-sorry about your friend.
I understand, Ava, why you needed to do it the way that you did it.
I respect it on every level.
Turned it all around now, I guess.
It was just our fate.
I don't believe in fate.
I can't believe in fate not anymore.
I believe you dictate the river of fate through your own actions.
There's still one more move we can make something we should have done a long time ago.
And we get rid of Delroy's body once and for all.
Do you believe in me? Yes.
Hey, when is he He's coming.
Relax.
It's all right, John.
I got it.
It's a hell of a nice chair, if you don't mind me saying so.
And you don't have anything that says who it's from? No, ma'am, I surely don't.
I can have the office run it down and call you tomorrow.
That's all right.
I got a pretty good idea.
My wife, when she had her first baby, I remember this gliding chair being a lot easier on her back.
Oh, well, I am not altogether sure that my ex-husband knows what is and what is not good for my back.
Here.
It looks good.
It does.
Now, I got to sign anything or No, ma'am.
You're fine.
So, boy or girl? It's a little girl.
Congratulations, ma'am.
You have yourself a lovely day, okay? Thank you.
You too.